O NÁKUPU

Vždy se snažíme doručit Vaše balíčky co nejdříve a vyjít Vám maximálně vstříc. 
 
V případě, že některý produkt je momentálně vyprodán, ihned Vás budeme kontaktovat mailem nebo telefonicky.
 
Čísla, ze kterých voláme, jsou následující: 
777 075 785 
608 737 444
 
 
 
Doprava a platba
 
  Dopravce
Platba bankovním převodem
nebo on-line kartou
Platba na dobírku
Doručení na výdejní místo Zásilkovny 
(pobočky po celé České Republice)
Doprava zdarma při objednávce nad 2000 Kč
zasilkovna-doprava-uprava 70 Kč 100Kč
Doručení na Vaši adresu 
Doprava zdarma při objednávce nad 2000 Kč
zasilkovna-doprava-uprava 100 Kč 130 Kč
Osobní odběr v kamenné prodejně Zlín
adresa: ulice Dlouhá 510, Zlín 760 01 
(vedle OC Zlaté jablko) 
logo-doprava 0 Kč 0 Kč
Denní rozvoz po Zlíně
(pouze při minimální objednávce za 500 Kč)
auto-doprava-uprava  0 Kč 0 Kč 
14 denní rozvoz zdarma na určené trase ZDE
(pouze při minimální objednávce za 500 Kč)
auto-doprava-uprava 0 Kč 0 Kč
Slovensko - doručení na výdejní místo Zásilkovny
(pobočky po celém Slovensku)
zasilkovna-doprava-uprava 120 Kč 150 Kč
Slovensko - doručení na Vaši adresu Zásilkovnou zasilkovna-doprava-uprava 170 Kč 200 Kč
EU - ostatní státy Evropské unie na dotaz zasilkovna-doprava-uprava od 120Kč od 150 Kč
 
 
 
Expedice zboží
V případě, že u některého produktu je omezena dostupnost, je objednávka expedována obvykle do 2 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom neprodleně informovat mailem nebo telefonicky.
 
 
 
Bezplatný rozvoz zboží pouze na vyhrazené trase, viz. níže
 
Rozvoz zboží realizujeme vlastními vozy a to 1x za 14 dní (ve středu) na následující trase:
 
Zlín (pouze město Zlín, nikoliv okolní obce) - Kvítkovice - Otrokovice - Napajedla - Babice - Huštěnovice - Staré Město - Uherské Hradiště - Mařatice - Vésky - Míkovice - Hluk - Dolní Němčí - Nivnice - Uherský Brod - Bánov - Záhorovice - Bojkovice - Pitín - Slavičín - Luhačovice - Biskupice
 
Rozvoz zboží se uskutečňuje vždy ve středu, 1 x za 14 dnů (dovozce si vyhrazuje právo změny termínu v případě nenadálých okolností). Podmínkou rozvozu zboží je nákup nad 500 Kč.
 
Rozvoz je zdarma, cena zboží při dodání se nijak nenavyšuje. Rozvoz je týká pouze měst a obcí, která jsou uvedena v seznamu. Zboží si objednávejte nejpozději den předem mailem na info@bio-nehty.cz nebo na telefonním čísle 777 075 875 - Eva Klug Plachá.
 
 
 
Kamenná prodejna Zlín
 
774 742 777 (na tento telefon volejte v otevírací dobu prodejny)           
Otevírací doba Po - Pá 9.00 - 17.00 hodin, So 10.00 - 12.30 hodin
ulice Dlouhá 510 (vedle Zlatého jablka)
760 01   Z l í n
Možno platit v hotovosti nebo platební kartou 
číslo účtu: 43-9991620227/0100 KB
info@bio-nehty.cz
 
 
 
Otevírací doba kamenné prodejny Zlín
 
pondělí 9.30 17.00
úterý 9.30 17.00
středa 9.30 17.00
čtvrtek 9.30 17.00
pátek 9.30 17.00
sobota 10.00 12.30
 
 
 
Vrácení zboží
 
Nejste spokojeni se svým zbožím?
Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete do 14 dnů od doručení vrátit i bez udání důvodu. Zboží musí být nepoužité.
Buďme k sobě ale upřímní - zboží, které vracíte, musí být skutečně  nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jakkoli porušeném stavu obalu či jednou použité, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout.
 
Vrácení zboží
Jednoduše využijte daňový doklad, který vám přišel spolu s objednávkou a pošlete ho okopírovaný společně s krátkým popisem důvodu vrácení zboží a nepoužitým zbožím v původním obalu na adresu:
Eva Klug Plachá (777075875)
BIO-nails
ulice Dlouhá 510
760 01 Zlín
 
Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?
Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme na Váš účet.
 
 
 
Reklamace zboží
 
Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 777 075 875  nebo e-mailem info@bio-nehty.cz) a zároveň zašlete zboží na adresu:
Eva Klug Plachá (777075875)
BIO-nails
ulice Dlouhá 510
760 01 Zlín
nebo ho přineste osobně a nezapomeňte vyplnit Reklamační list.
Do 24 měsíců od zakoupení máte právo na uplatnění reklamace (podnikatelé 12 měsíců) – přesné znění reklamačních podmínek naleznete v obchodních podmínkách.
V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu a důvod reklamace. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět. 
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.
V případě nejasností se neváhejte obrátit na 
Eva Klug Plachá (777075875)
info@bio-nehty.cz
Jsme tu pro vás
 
  • Home
  • Design Shoptetak.cz