Značková nehtová kosmetika
BIO kosmetika - parfémy - mýdla
Pedikérské potřeby
Umělé řasy
Školení nehtového designu
Poradenství
FACEBOOK
SROVNÁNÍ TOP PRODUKTŮ

BEZPLATNÝ ROZVOZ
auto

3. dubna 2019

JSEM ZAČÁTEČNICE

SLOVNÍČEK POJMŮ

PRODEJNA BONUS

E-SHOP 10% ZPĚT

NAŠE PROMO AKCE

Informace emailem

Získejte aktuality, novinky, akce, tipy videa!
Vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

O nákupu + doprava

O nákupu + doprava

Vždy se snažíme doručit Vaše balíčky co nejdříve a vyjít Vám maximálně vstříc. 

V případě, že některý produkt je momentálně vyprodán, ihned Vás budeme kontaktovat mailem nebo telefonicky.

Čísla, ze kterých voláme, jsou následující: 
777 075 875 
774 742 777 


doprava-platba-(2019)-1.jpg



Expedice zboží

Objednávka přijatá v pracovní den do 12:00, je expedována ještě tentýž den.

Objednávka přijatá v pracovní den po 12:00, je expedována následující pracovní den (pozor: objednávka přijatá v pátek po 12:00 bude expedována až v pondělí).

Objednávka přijatá ve statní svátek nebo o víkendu, je expedována následující pracovní den (např. objednávka přijatá v sobotu bude expedována v pondělí).


V případě, že u některého produktu je omezena dostupnost, je objednávka expedována obvykle do 2 pracovních dnů od učinění objednávky, nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě, má zjištěnou vadu apod), budeme Vás o tom neprodleně informovat mailem nebo telefonicky.

Bezplatný rozvoz zboží pouze na vyhrazené trase, viz. níže

Rozvoz zboží realizujeme vlastními vozy a to 1x za 14 dní (ve středu) na následující trase:

Zlín (pouze město Zlín, nikoliv okolní obce)
Kvítkovice
Otrokovice
Napajedla
Babice
Huštěnovice
Staré Město
Uherské Hradiště
Mařatice
Vésky
Míkovice
Hluk
Dolní Němčí
Nivnice
Uherský Brod
Bánov
Záhorovice
Bojkovice
Pitín
Slavičín
Luhačovice
Biskupice

Rozvoz zboží se uskutečňuje vždy ve středu, 1 x za 14 dnů (dovozce si vyhrazuje právo změny termínu v případě nenadálých okolností). Podmínkou rozvozu zboží je nákup nad 500 Kč.

Rozvoz je zdarma, cena zboží při dodání se nijak nenavyšuje. Rozvoz je týká pouze měst a obcí, která jsou uvedena v seznamu. Zboží si objednávejte nejpozději den předem mailem na info@bio-nehty.cz nebo na telefonním čísle 777 075 875 - Eva Klug Plachá.

Kamenná prodejna Zlín

774 742 777 (na tento telefon volejte v otevírací dobu prodejny)           
Otevírací doba Po - Pá 9.00 - 17.00 hodin, So 9.30 - 12.30 hodin
ulice Dlouhá 510 (vedle Zlatého jablka)
760 01   Z l í n
Možno platit v hotovosti nebo platební kartou 
číslo účtu: 43-9991620227/0100 KB
info@bio-nehty.cz

Otevírací doba kamenné prodejny Zlín

Pondělí 9.30 - 17.00
Úterý 9.30 - 17.00    
Středa 9.30 - 17.00  
Čtvrtek 9.30 - 17.00
Pátek 9.30 - 17.00
Sobota       10.00 - 12.30    

Vrácení zboží

Nejste spokojeni se svým zbožím?
Zboží zakoupené v našem e-shopu můžete do 14 dnů od doručení vrátit i bez udání důvodu. Zboží musí být nepoužité.
Buďme k sobě ale upřímní - zboží, které vracíte, musí být skutečně  nepoužité a v původním neponičeném obalu. V případě, že zboží vrátíte v jakkoli porušeném stavu obalu či jednou použité, vyhrazujeme si právo jej nepřijmout.
1) Vrácení zboží
Jednoduše využijte daňový doklad, který vám přišel spolu s objednávkou a pošlete ho okopírovaný společně s tímto formulářem (Oznámení o odstoupení od smlouvy)  a nepoužitým zbožím v původním obalu na adresu:
Eva Klug Plachá (777075875)
BIO NAILS
Dlouhá 510
760 01 Zlín

Kdy a jak dostanu své peníze zpátky?
Peníze vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne, kdy vám přijde e-mail o přijetí zboží. Nedohodneme-li se jinak, peníze vracíme na Váš účet.
 
Reklamace zboží

Pokud by se zbožím bylo cokoli v nepořádku, dejte nám o tom co nejdříve vědět (telefonicky na +420 777 075 875  nebo e-mailem info@bio-nehty.cz) a zároveň zašlete zboží na adresu:
Eva Klug Plachá (777075875)
BIO NAILS
ulice Dlouhá 510
760 01 Zlín
nebo ho přineste osobně a nezapomeňte vyplnit Reklamační list.
Do 24 měsíců od zakoupení máte právo na uplatnění reklamace (podnikatelé 12 měsíců) – přesné znění reklamačních podmínek naleznete v obchodních podmínkách.
V balíčku nesmí chybět kopie daňového dokladu a důvod reklamace. Jakmile se nám zboží vrátí, dáme vám ihned vědět. 
Na vyřízení reklamace máme ze zákona danou lhůtu 30 pracovních dní, snažíme se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.
V případě nejasností se neváhejte obrátit na 
Eva Klug Plachá (777075875)
info@bio-nehty.cz
Jsme tu pro vás
ruze-male.jpg

Diskuze

dobry den viete posielat objednavku aj na Slovensko dakujem

Hezký den, slečno Lucie, ano, na Slovensko naše zboží zasíláme, pokud tedy máte zájem, stačí si pouze vyplnit e-shopovou objednávku. Pěkný den.

Dobrý den můžete mi rocklac poslat domů? Děkuji.

Hezký den, paní Anno, samozřejmě, že Vám Rocklac číslo 90 průhledný můžeme zaslat domů. Produkt si můžete objednat třemi způsoby: 1. e-shopovou objednávkou na www.nehtyzlin.cz 2. mailem na nehtyzlin@seznam.cz (napište Vaše jméno, příjmení, přesnou adresu, telefonní číslo a informaci, zda chcete balíček zaslat na dobírku prostřednictvím České pošty - poštovné je 120 Kč a nebo prostřednictvím soukromé společnosti DPD - poštovné je 110 Kč) 3. telefonicky na našem čísle 777 075 875 Po - Pá od 9 do 19 hodin Mějte se hezky. Eva Klug Plachá, Enii nails Zlín

Dobrý den, chci velice poděkovat za profesionální a vstřícný přístup. Výborně jste mi poradila a jsem maximálně spokojená. Všem mohu doporučit! Já už jinam nepůjdu :) Přeji krásný den

Hezký den, Nikolo, opravdu moc Vám děkuji, velmi si vážím Vašeho hodnocení a nesmírně mě potěšilo :-)) Mám fakt radost :-)) A hned mám díky Vám ještě lepší den...... Ať se Vám daří. Eva

Dobrý den Evičko, chci se zeptat na rozvozy. Pokud máte trasu z Bánova přes Záhorovice, určitě jedete i přes Nezdenice. Mohla bych si tedy u Vás objednat zboží s rozvozem?

Hezký den, ano, určitě vždy jedu přes Záhorovice a samozřejmě Vám zboží ráda přivezu. Jezdím vždy jednou za 14 dnů, ve středu, termín rozvozu je na mých stránkách u obrázku červeného autíčka :-)) Mějte se moc hezky. Eva

Chcem si objednat na slovensko Fungian no neviem ako ked si ho yobrayim neni tam kupit ani pridat do kosika. Aj by som zavolala no neviem predvolbu do CR. Poradte mi a ci posielate na slovensko a za aky poplatok Dakujem

Hezký den, Viero, produkt Fungian budete moci během dnešního dopoledne již objednat Byl vyprodán, ale dnes již bude opět skladem. Budeme tedy moc rádi, pokud si u nás tento skvělý produkt objednáte. Na Slovensko bez problémů zboží dodáváme, a to prostřednictvím Zásilkovny. Buď si můžete vybrat dodání na Vámi uvedenou adresu za 195 Kč nebo na Vámi vybrané výdejní místo za 130 Kč. Vše budete platit v Eurech dle momentálního kurzu. Pokud byste nechtěla provést e shop objednávku, stačí nám napsat mail s Vaší ručně vypsanou objednávkou na naši mailovou adresu info@bio-nehty.cz. V takovém případě prosím nezapomeňte uvést Vaše jméno, příjmení, přesnou adresu, Vaši mailovou adresu a Vaše telefonní číslo. Další variantou je telefonická objednávka, můžete mailem nebo zde v diskuzi napsat telefonní číslo na Vás a my Vám sami zavoláme nebo volejte prosím na naše následující telefonní číslo +420 777 075 875. Mějte se moc hezky a přejeme pěkný den. Eva

Dobrý deň Eva,chcela by som sa opýtať,či zasielajte aj do Nemecka a ako je to v prípade prevodu peňazí na účet. Objednávala som tovar zo slovenských stránok ale nebola som spokojná.Videla som vaše video a komentáre, preto som sa rozhodla,že sa Vám ozvem. Ďakujem pekne za odpoveď. Daniela B.

Hezký den, Danielo, ano, určitě je možné zaslat zboží do Německa, to není žádný problém :-)) Postup by byl takový, že byste nám napsala mailem seznam zboží, o které máte zájem nebo byste udělala e-shop objednávku, s tím, že samozřejmě poštovné bychom Vám pak následně dali dodatečně vědět dle poplatků České pošty do zahraničí. Platba by pak byla provedena předem na náš účet a poté bychom Vám zaslali zboží na Vámi uvedenou adresu. Je potřeba počítat s tím, že banka vždy strhává poplatek i za provedení zahraniční platby, takže k poštovnému by ještě byl připočten i tento poplatek, o kterém bychom Vás taktéž předem informovali. Pokud byste chtěla cokoli poradit nebo upřesnit ohledně případného výběru zboží, tak samozřejmě jsem tu od toho, abych Vám pomohla, poradila, případně Vás odkázala na mé stránky, kde naleznete jak videa s postupy, tak také podrobné písemné postupy. Velmi mě těší, že jste se na mě obrátila a udělám vše pro to, abyste s mými radami i zbožím byla spokojena. Jsem Vám také kdykoli k dispozici na telefonu +420 777 075 875. Budu se těšit na spolupráci s Vámi a přeji, ať se Vám vše daří. Eva, info@bio-nehty.cz

Zdravím Vás Evo, bohužel mě postihla alergie, zakoupila jsem i rukavice, ale nic se nezměnilo. Můžete mi poradit, zda existují gel laky, které nezpůsobují alergii (případně i bez možnosti vytvrzení v Led lampě)? Děkuji, Višnja F.

Hezký den, alergie se objevují se u mých zákaznic čím dál častěji. Z tohoto důvodu jsem před dvěma lety začala prodávat značku Truscada, která nabízí veškerou gelovou i gel lakovou produkci bez kyselin - velmi šetrné produkty vhodné pro alergiky. Pokud tedy máte zájem o gel lakový systém, tak určitě doporučím gel laky značky Truscada. Podkladový gel lak Rubber base, barevné gel laky Unicum plus a ukončovací bezvýpotkový gel lak No wipe. Jako přilnavač gelu je taktéž nutné použít bezkyselinový produkt od Truscady, jmenuje se Miracle base. Mám velmi dobré zkušenosti s touto značkou u všech alergiků, opravdu to funguje. Pokud byste chtěla použít klasické laky samoschnoucí na vzduchu, tak v naší nabídce najdete velmi šetrné Enii laky, které vydrží až 1 týden. Jsou taktéž vhodné pro alergiky. Mějte se fajn a budu se těšit, že mě pak napíšete, že je vše s alergií v pohodě :-)) Eva

Přidat příspěvek do diskuze



©2019 - Bio Nails.